poniedziałek, 10 listopada 2014

Nowy Start

Witajcie !
 To mój pierwszy post na tym blogu. Miałam już stronkę, ale trochę na niej namieszałam... To znaczy dosyć bardzo! Nie pisałam regularnie, miałam dłuższe przerwy, straciłam wiarę w siebie. Niestety za późno się ogarnęłam... Moi obserwatorzy już od dawna nie przeglądają mojej stronki, dlatego postanowiłam zacząć od nowa , na nowym blogu. Mam nadzieję, że mnie polubicie. :)
Więc opowiem teraz coś o sobie ♥
 Mam na imię Monika i mam 12 lat. Mieszkam we wsi na Roztoczu. Mam dużo zainteresowań, ale najbardziej pasjonuje mnie moda, fotografia i stylizowanie. Lubię grać w siatkówkę i jeździć na rolkach. Moje ulubione programy telewizyjne to Top Model i Dancin With the Stars: Taniec z Gwiazdami. Kocham słuchać muzyki.Mam dwóch braci.
 Na moim blogu będą pojawiały się różne Haule, stylizacje, niektóre ważne dla mnie wydarzenia i  przeglądy sklepów.
Zapraszam was do obserwowania mnie na :
Asku
Instagramie
Tumlr'u

2 komentarze: